Coșul meu 0

Cum se efectuează comanda?

Articolele Feelkin comandate vor fi livrate prin intermediul serviciilor de curierat puse la dispoziție de companiile FAN Courier și Sameday. Din momentul plasării comenzii, aceasta va fi livrată la adresa menționată de dumneavoastră în termen de 2-5 zile lucrătoare.

Livrarea produselor de la Partenerii Feelkin se face prin partenerii acestora de curierat și poate dura până la 8 zile lucrătoare.


1. Cum pot fi sigur dacă am plasat corect comanda?

Pentru a verifica dacă comanda dumneavoastră a fost efectuată corect, verificați dacă ați primit confirmarea de comandă pe e-mail sau logați-vă pe www.feelkin.ro și accesați secțiunea „Comenzile mele”.


2. Cum se efectuează livrarea?

Puteți alege ca produsele să fie expediate la adresa dorită. Veți fi notificat în ziua livrării printr-un SMS de la curier, care va conține informații despre coletul dumneavoastră și datele de contact ale curierului. Statusul comenzii dumneavoastră de produse Feelkin poate fi urmărit pe www.fancourier.ro / www.sameday.ro, folosind numărul de urmărire alocat acesteia.

Pentru comenzile care conțin atât produse marca Feelkin, cât și produse de la Parteneri, veți primi două colete cu produsele cumpărate: unul de la Feelkin și, separat, unul de la Partener. Statusul comenzii cu produsele Feelkin poate fi urmărit pe www.fancourier.ro / www.sameday.ro, în timp ce statusul comenzii de la Parteneri depinde de partenerul de livrare al acestora.


3. Cum poate fi urmărită comanda?

Pentru a urmări comanda dumneavoastră de produse Feelkin, deschideți confirmarea de expediere primită pe e-mail și accesați link-ul de tracking. De asemenea, statusul comenzii dumneavoastră poate fi urmărit pe www.fancourier.ro / www.sameday.ro, folosind numărul de urmărire alocat acesteia.

Pentru comenzile care includ produse de la Partenerii Feelkin, urmărirea statusului acestora depinde de partenerul de livrare al acestora.


4. Adresa de livrare poate fi diferită de adresa de facturare?

Da, puteți solicita livrarea comenzii la o altă adresă decât cea de facturare. Selectați metoda de plată și introduceți adresa de livrare dorită în secțiunea „Adresă de livrare”.


5. Ce se întâmplă dacă nu ești găsit la adresa de livrare menționată?

În cazul în care nu veți fi găsit la adresa menționată în comandă, curierul vă va notifica și va încerca a doua. Coletul va fi returnat automat în termen de 7 zile calendaristice de la data predării către FAN Courier/Sameday, în cazul în care livrarea nu a fost finalizată.

De asemenea, puteți solicita curierului ridicarea coletului de la sediul firmei cel mai apropiat de adresa dumneavoastră.


6. Livrarea la Easybox/Fanbox

Comezile cu produse Feelkin sunt livrate în colete separate de produsele de la Partenerii Feelkin.

  • Când primiți comanda de produse Feelkin, plata la Easybox/Fanbox se face doar pentru produsele Feelkin
  • Pentru comenzile de produse de la Partenerii Feelkin si optati pentru livrarea la Easybox, atunci este posibila doar plata online
  • Produsele de la Partenerii Feelkin nu se pot livra la Fanbox.