Cum plătesc
Articolele comandate de pe www.feelkin.ro pot fi plătite atât prin intermediul cardului de credit și debit bancar, cât și prin intermediul plății ramburs (plată la livrare), card la livrare sau transfer bancar. Comenzile de produse de la Partenerii Feelkin intră în fluxul normal de comandă, ca orice produs Feelkin, însă livrarea se va face de către Partenerii Feelkin, prin firma de curierat parteneră acestuia.
Pentru comenzile mai mari de 400 RON, nu se va aplica taxa de transport. Pentru comenzile mai mici de 400 RON, taxa de transport va fi 21 RON.
1. Ce metode de plată cu cardul de credit sunt acceptate?
Pentru comenzile de produse Feelkin, puteți alege dintre următoarele metode de plată cu cardul de credit: Visa, Mastercard, American Express, UnionPay International.
În cazul plăților online pentru comenzile ce conțin produse de la Parteneri, încasarea se face de către Feelkin, însă livrarea de către Partenerii Feelkin. Produsele de la Partenerii Feelkin sunt livrate în colete separate de produsele Feelkin.
2. Când este debitat cardul de credit?
Cardul dumneavoastră de credit va fi debitat automat cu valoarea totală a articolelor în momentul finalizării comenzii.
3. Cum se efectuează plata ramburs?
Plata ramburs se efectuează în numerar și în mod integral firmei de curierat în momentul primirii coletului/coletelor cu articolele comandate. De asemenea, plata poate fi efectuată cu cardul la livrare, dacă firma de curierat oferă acest serviciu.
În cazul in care comanda contine produsele de la Partenerii Feelkin, acestea sunt livrate într-un colet separat de cel cu produsele Feelkin. Plata ramburs se face in momentul in care produsele de la Parteneri sunt livrate.
4. Când și unde voi primi factura?
După plasarea comenzii, veți primi factura automat pe adresa de e-mail și în momentul livrării comenzii, în interiorul coletului.
5. Pot plăti în rate?
Din păcate, pe www.feelkin.ro, nu este disponibilă această posibilitate.